A távközlési szolgáltatók csodája...

Mindenki találkozott már olyannal, hogy nem jó adat szerepelt az internet előfizetésén, vagy netán nem azt kapta, amit kért. Amióta átvettem azt a nemes feladatot, hogy rendbe rakjam cégünk internet és telefon szerződéseit, folyamatos agyf***ok között találom magam.

Kezdjük is az elején: gombnyomogatósdi annak érdekében,hogy végre létező emberrel beszéljünk, mert ugye, ha konkrét emberhez tudnak küldeni, sok időt megspórolunk. Csakhogy azt a fél órát, amit a jobbnál jobb folyamatosan ismétlődő agyzsibbasztó zenehallgatással töltök, sohasem hozza vissza semmi. Az élmény felbecsülhetetlen, a hangulat garantált. Miután ez is megvan jöhet az azonosítás. Minden szolgáltatónak megvan a furfangos azonosítója, amit persze a szerződésre ráírnak, de az mélyen el van dugva, valamelyik irattartóba, az irattár mélyén. Szerencsére, most már van lehetőség cégadatok segítségével is azonosítanunk magunkat. Ha ezen is túl vagyunk, akkor örülhetünk, végre meghallgatnak minket és jó helyen kopogtatunk a panaszunkkal.
Természetesen, ha itt belenyugvó hanggal beszélünk, letudják a problémánkat egy sablonszöveggel, vagy olyan helyzetbe állítanak, amivel sok dolgunk lenne, így inkább a hagyjuk kategóriába akarják a panaszt nyomni, de mi kitartók vagyunk és kiharcoljuk a hibaelhárítást. Minden oké, mondják a telefon másik végén. Nagyon jó. Érdemes volt ma is felkelni. Aztán eltelik 2-3 hét és semmi sem történik. Fel kellene hívni őket, mi újság a gondunkkal, éééés minden kezdődik elölről, ha szerencsénk van, nem jó embernek küldenek először, úgyhogy újra és újra be kell mutatkoznunk és elmondanunk a gondunk-bajunk. Lényeg a lényeg, hogy bonyolítsuk túl a dolgokat, talán az ügyfél feladja félúton.

Kifogtam rajtuk, végig küzdöttem magam az akadályokon és letudtam a dolgot, de olyan szintű facepalm az ered
ménye ezeknek, hogy a friss levegőn való séta kötelező mozzanat ezek után.