Filmek, amiket jó ha megnézel

Porondon a vígjátékok






A filmtörténelem soraiban több olyan alkotás is szerepel, ami egy szomorú esős napon is olyan nevetést vált ki belőlem, amitől könnyes lesz a szemem. Össze is írtam néhány műremeket, amit érdemes legalább egyszer megnézni.

  1. Top Secret

    Ez a klasszikus elveszett a múlt homályában, de amikor először láttam. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy élhettem mindez idáig. Azok az egyszerű poénok, az irónia szó szerint vétele. Sajnálom, de ez a film helyzetkomikum-függővé tett. Egyszerűen briliáns.





  2. Csupasz pisztoly


    Leslie Nielsen, számomra a vígjátékok istene. Minden filmben, amiben szerepelt, egyszerűen leírhatatlan komolysággal csinálta azokat a dolgokat, aminek már a gondolatától is sírva röhögnék. 




  3. Airplane!

    Ugye az elején mondtam, imádom a helyzetkomikumot, amikor a háttérben valami olyan történik, amitől úgy nevetek, mint még soha. Ez egy ilyen film. Noha csak mellékszereplőként, de itt is felbukkan a vígjátékmester, Leslie Nielsen, itt is hozza a formát. Csak annyit mondok: Számítunk magukra!




  4. Hivatali patkányok

    Ez a film már nem igazán a helyzetkomikumra összpontosul. Ezt a filmet akkor kezdtem el igazán értékelni, amikor munkába álltam. Egyszerűen vicc, hogy néhány jelenet a filmből mennyire hasonlít a munkabeli élethez. Mindazonáltal A Memegyár készítő film nálam a 4 helyet kapta.




  5. Kalandférgek

    Füvezős, b**szatós, amerikai humor, minden mennyiségben, a menekülő páros, élete legrosszabb napja életük legjobb hamburgeréért.